Üzletszabályzat

Tisztelettel és örömmel üdvözöljük a Vital Force Fitness Szaküzlet vásárlói, érdeklődői között! Reméljük az itt olvasottak hasznos információkkal bírnak majd az Önök számára! Köszönjük, hogy minket választottak!

Kérjük, üzletszabályzatunkat figyelmesen olvassák el, mielőtt első vásárlásukat megejtenék!

Köszönjük!

Figyelem!

Üzletszabályzatunk minden boltunkban kifüggesztve megtalálható, amennyiben nem találja, kérje munkatársunktól!

Tartalom:

  • Bevezetés
  • Szolgáltató, elérhetőségek, nyitva tartás
  • Honlapon folytatott tevékenység
  • Felhasználási feltételek
  • Honlapon történő vásárlás
  • Elállási jog
  • Szavatosság
  • Jogérvényesítési lehetőség
  • Egyéb
  • Használati utasítás
  • Adatvédelem
  • Szerviz
  • Oldal többnyelvűsége
  • Online pénztárca

Általános szerződési feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.vitalforce.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF- ben foglaltakat.

2. A Szolgáltató

Név: Fitness-Vital Trade Kft.
Székhely: 8900 Zalaegerszeg Juhász Gyula u. 15.
Képviselő neve: Kulina István
Cégjegyzékszám: 20-09-068975
Bejegyző Bíróság neve: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 14530270-2-20
Közösségi adószám: HU14530270
Számlavezető pénzintézet (elsődleges): Magyar Bankholding Bank Nyrt. (Röviden MBH Nyrt.)
Számlaszám: 74000236-10043189 (kérjük, az átutalásokat csak akkor indítsák el, ha már beszéltek munkatársunkkal!!!)
E- mail cím: info(kukac)vital-force(pont)hu
Telefonszám: 0630/627-8603, 0630/627-7865

Tárhelyszolgáltató székhelye és elérhetőségei:

Matrixonline.hu Kft. – 8900 Zalaegerszeg, Kispest utca 9. 1/4. – imre.laszlo(kukac)matrixonline.hu

Telephely (ügyfélszolgálat) címek:

1076 Budapest Garay Tér 20
8900 Zalaegerszeg Juhász Gyula u. 15 – Központi iroda, raktár és szerviz

Ügyfélszolgálati és nyitvatartási időnk:

Szaküzletek és szervizek:

Budapest:
H-K-CS-P: 10:00-18:00 -ig
Szerdán: 12:00-20:00-ig
Szombat: 10:00-13:00 -ig – csak minden második szombaton van nyitva

Zalaegerszegi Központi iroda, raktár és szerviz:
Hétköznapokon: 08:00-16:00 -ig

3. A honlapon folytatott tevékenység

Cégünk elsősorban Fitnesz eszközök, sportszerek, termékek kis- és nagykereskedelmével foglalkozik.

4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a a Felhasználó által tévesen megadott elérhetőségi adatokból, (különösen e-mail cím) eredő károkért és igényekért.

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Minden terméknél külön- külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a “Tovább Vásárolok” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra. Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, úgy adja le rendelését telefonon, vagy e-mailen.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén, a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb a következő munkanap 12:00 óráig köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Bejelentkezés ablak, segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, profil megtekintése, szerkesztése, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról az általa megadott email címre. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Amennyiben Felhasználó által megadott értesítési e-mail cím hibás, úgy Felhasználó ajánlati kötöttsége alól nem mentesülhet.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék (ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit. A Szolgáltató a megrendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát a Szolgáltató elfogadja, és a felek között ezáltal a szerződés létrejön.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki. A számlát személyes átvételnél a vételár megfizetése után állítunk ki. Szállítás esetén pedig a szállítónak törénő átadás napján kerül kiállításra, melyet a szállítási dokumentumokkal és a garancia jeggyel együtt a termék külső csomagolásában megtalálható minden esetben.

5.6. Fizetés

A megrendelő tudomásul veszi, hogy a webáruházon keresztül leadott (kosárba helyezett, majd lezárt és elküldött) megrendelések fizetési kötelezettséget vonnak maguk után. Ez a kötelezettség csak a webáruház által pontos térítési díjat tartalmazó visszaigazolás esetén áll fennt, vagyis nem vonatkozik az árajánlatkérésekre.

5.6.1. Előre utalás

A terméket az összeg teljes beérkezése után lehet átvenni – melyről értesítést küldünk – vagy adjuk át szerződött szállító partereink egyikének.

5.6.2. Utánvét

Szállítás esetén, a helyszínen is lehetséges fizetni, melynek díját a mindenkori szállítási árszabásban megtalálhatja.

5.6.3. Készpénzzel a helyszínen

5.6.4. Bankkártyás fizetés

5.6.5. Online bankkártyás fizetés

5.6.6. Pay Pal

5.6.7. QR kódos fizetés üzleteinkben mobil telefon segítségével

5.6.8. Egészségpénztári kártya

5.6.9. Szép kártya

Fontos információk az online elektronikus fizetést (előre utalás, PayPal, OTP) választóknak: abban az esetben, ha Ön előre kifizeti a terméket kollégánkkal való egyeztetés nélkül, akkor az esetleges visszautalással járó költségeket cégünk nem vállalja, így az Önt terheli! Kérjük a rendelés megerősítése előtt konzultáljon kollégánkkal és csak akkor utaljon, ha megerősítették a rendelését!

5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás

Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes bemutatása.

Például: Zalaegerszegi üzlet, Budapesti üzlet

Egyeztetés után, át nem vett csomagok esetében a kiszállítási díj újból felszámolásra kerül, illetve ingyenes kiszállítás esetében a táblázatban található árakat számoljuk fel!

5.7.1. A futárszolgálat

Első osztályú, költséghatékony futárszolgálat. 1 munkanapos szállítást vállalnak, azaz, ha a megrendelt termék a raktárból a csomagolópontra adott nap 14:00- ig beérkezik, másnap kiszállítja a csomagot.

A várható kiszállításról értesítést küld a megrendelésnél megadott telefonszámra.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

Idézet a házhozszállítás menüpontból – az alábbi leírá szerves részét képezi az üzletszabályzatnak!

„Figyelem! Szeretnénk megkérni ügyfeleinket, hogy amennyiben 40Kg feletti csomagot rendelnek, úgy gondoskodjanak segítségről, hogy a szállító autóból ki tudják venni a csomagot! A futárszolgálat munkatársai, általában egyedül szállítanak, ezért szükséges a segítség! Amennyiben ezt nem tudják megoldani, úgy azt jelezzék rendeléskor ügyfélszolgálatunkon!

Egyeztetés után, át nem vett csomagok esetében a kiszállítási díj újból felszámolásra kerül, illetve ingyenes kiszállítás esetében a táblázatban található árakat számoljuk fel!

A házhozszállításról:

Házhozszállítást az egész ország területén vállaljuk saját autóinkkal, vagy futárszolgálattal.
A megrendelt termékeket, minden esetben eredeti dobozolt állapotban szállítjuk, kivéve, ha összeszerelten kéri a terméket. Ez esetben védőfóliával látjuk el a csomagot a sérülések elkerülése végett. Ezeket a csomagokat, csak saját autóinkkal szállítjuk az esetleges sérülések elkerülése végett!
A szállítás és a kézbesítés előtt minden esetben értesítjük e-mailben vagy telefonon. Szállítást megelőző napon telefonon egyeztetünk a kiszállítást illetően, illetve a kézbesítés előtt 1 órával szintén értesítjük.
50kg alatti csomagjainkat minden esetben a Sprinter futárszolgálat szállítja ki az egész országban a feladást követő 24-48 órán belül.
50kg feletti csomagjainkat saját autóink szállítják mindenhova az országban.
A futárszolgálatok munkaidőben dolgoznak hétfőtől – péntekig, mely általában 08:00-16-17:00-ig tart.
Kérjük olyan címet és telefonszámot adjon meg, ahol a futár napközben is eltudja érni és kézbesíteni tudja a csomagot.
A futárok a csomagokat az első zárható ajtóig szállítják. 40kg feletti csomagok esetén minden esetben gondoskodjon segítségről, hogy a terméket le tudják venni az autóról!
Sportjáték és kényes termékeinket VIP biztosítással adjuk fel, így azok extra védelemben részesülnek a feladást követően!

Extra szállítási igények:

Extra szállítási igénynek az alábbi lehetőségek számítanak. Kérjük amennyiben ezek közül valemlyikre szüksége van a kiszállítást illetően, azt feltétlen jelezzék ügyfélszolgálatunkon! Az itt található opciók felár felszámításával vehetőek igénybe!

Termék /-ek összeszerelt szállítása
Plusz fő a termékek kipakoláshoz
Emeletre, pincébe, galériába való szállítás
Lépcsőn, létrán, csigalépcső, szűk fel és lejárókba történő csomag fel vagy levitele
Termék összeszerelése, szétszedése (beszállítás esetén)
Egyedi időpontban való szállítás kérése
Ezen lehetőségek árairól minden esetben érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

* Az ingyenes szállítás nem vonatkozik még 50.000,- Ft feletti vásárlás esetén sem az alábbi esetekre / termékekre.

Akciós termékek
Rúd, Súly, Súlytárcsa, súlyzó termékekre
Sportjátékokra 50kg felett (pl: biliárd asztal, ping pong asztal, léghoki, csocsó asztal…)
Termékek szállítási ideje:

Kínálatunkban több ezer termék megtalálható, mely nagy része raktárukészleten van. Cégünk több márka Magyarországi kizárólagos képviselője és disztribútora, ezért a termékeink többsége gyors szállítással szállítható akár 24-96 órán belül. Azon termékeink melyek nincsenek készleten vagy valami oknál fogva készlethiányosak, általában 1-3 hét alatt szállíthatóak! Egyes nehezen elérhető termékekről, vagy egyedi rendelés esetén a szállítás várható időpontját írásban vagy telefonon közöljük. Megrendelés után kollégáink minden esetben értesítik Önt a várható szállítási időről!

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában:

Szállítási módtól függően több lehetőség van az átvételre. Az alábbiakban részletezzük:

Kis csomagok esetén a Sprinter futárszolgálat szállítja ki a termékeinket, akik a sikertelen kézbesítést követően még kétszer (tehát összesen háromszor) próbálkoznak a kézbesítéssel. Ez után a csomagot visszaküldik központi raktárunkba.

Nagy csomagok esetén a Vital Force saját autói egyike szállítja ki a csomagokat. A vásárló miatti sikertelen kézbesítés esetén (nem tartózkodik otthon, nincs aki átvegye a csomagot) a szállítási díj újból felszámításra kerül még ingyenes szállítás esetén is! Kérjük a félreértések elkerülése érdekében, az előre megbeszélt és több alaklommal egyeztetett időpontban szíveskedjen a szállítás átvételéről gondoskodni!

Termékek raktári átvétele:

A termékeket értesítést követően bármely telephelyünkön átvehetik személyesen! Kérjük, csak értesítést követően jöjjenek a csomagért!

Raktárkészlet:

Weboldalunk mutatja a termékek raktárkészletét, 08:00-16:00-ig 15 perces frissítéssel, 16:00-után óránként frissíti a készleteket. A készletinformációnk valós, de előfordulhat hogy ugyanabban a 15 percben rendelnek ügyfeleink, ezért ha kis mennyiség van készleten, előfordulhat, hogy akinek a rendelése később fut be, sajnos mégsem kap készletről terméket annak ellenére, hogy a rendszer azt mutatta, hogy készleten van! Az esetlegesen előforduló (nagyon ritka) ilyen sajnálatos esetek miatt előre is elnézésüket kérjük.

Raktárkészletünk folyamatosan változik és előfordulhat, hogy a megrendelt termék pillanatnyilag nem elérhető. Ebben az esetben mindenképpen időben tájékoztatjuk a vásárlót telefonon vagy email-ben, hogy mikor esedékes az adott termék beérkezése.

Mit tegyek ha sérült a csomag?

Sprinter futárszolgálattal történő küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Amennyiben a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni a futár által. Amennyiben nem tud a futár ilyen jegyzőkönyvet adni, a terméket ne vegye át és értesítsen bennünket, illetve jelezze a problémát a DPD futárszolgálatok központja felé is.

Bármilyen kérdés probléma esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a (+36 ) 30 627-8603, vagy a (+36) 30 627-7865 -ös telefonszámon és kollégáink megpróbálnak segíteni.

Saját szállítóinknál a csomagok sérülésének igen kicsi esélye van, de ha mégis ilyet tapasztalna, keresse ügyfélszolgálatunkat és jelezze a problémát!

Csomagok nyomonkövetése és kiszállítása:

Sajtát szállítás esetében:

A termékek kiszállítását, telefonos egyeztetést követően a megbeszélt napon szállítjuk ki. Amennyiben a csomagokról, illetve a kiszállítás idejéről szeretne érdeklődni, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat és kérje el a csomagszámot amivel nyomon követheti a csomagját.

Futárszolgálat esetében:

A csomag felvételének napján futárszolgálat küld egy e-mailt Önnek, majd a kiszállítás napján szintén E-mailben vagy sms-ben jelzi azt. A csomagok kiszállítására 3 kísérletet tesz a futárszolgálat! (csak Sprinter esetében) „

A házhozszállítás díjáról a „házhozszállítás” menüpontukban infórmálódhat

5.7.3. Személyes átvétel

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

Fogyasztó meghatározása: 2013. január 1.-től Kft. Bt. egyéni vállalkozó illetve egyéb szervezet vagy gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló részéről nem vehető igénybe elállási jog. Az egymástól távollévők között létrejött szerződés értelmezésében elállási jog a FOGYASZTÓT illeti meg, ilyen esetben a vásárló pedig nem fogyasztó.

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a Fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállhat (csak internetes vásárlás esetén). Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Személyes vásárlás esetén a vásárlót nem illeti meg elállási jog!

45/2014 (II.26) korm rendelet itt megtekinthető

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Elállási nyilatkozat minta

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a nem tett eleget tájékoztatási kötelezettségének. Az értékcsökkenésről, minden esetben értesítjük vevőinket! Amennyiben a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó felmondási jógát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

Értékcsökkenés mértéke:

A termék kipróbáláson felüli használati (értékcsökkenési) díjakat az alábbi szerint határozzuk meg:

Minden esetben a termék vételárából számítjuk az értékcsökkenés mértékét.

  • A termék dobozának sérülése, karcolódása, állagának megváltozása esetén: 30%.
  • A termék gyári védő fóliájának eltávolítása esetén: 20%.
  • A termék vagy annak gyári tartozékainak enyhe karcosodása esetén: 40%.
  • A termék fizikai állapotának sérülése (kivétel az enyhe karcolódást) esetén, amikor a termék még működik: 50-70%.
  • A termék fizikai állapotának sérülése esetén, amikor a termék nem működik: 100%.
  • A termékre telepített szoftverek valamint felhasználói profilok esetén: 30%.
  • A termék gyári tartozékainak sérülése, rongálása esetén: 40%.
  • A termék gyári tartozékainak hiánya esetén: 70%.
  • A termék gyári felhasználói leírásának vagy telepítési kézikönyvének hiánya esetén: 20%.
  • A terméknek –  higiéniai okokra visszavezethető – nem  rendeltetésszerű használata: 30%.

A Fogyasztó által visszaküldött illetve az átvételi ponton leadott termékek esetleges értékcsökkenésének megállapításához a Szolgáltató bevizsgálást végez. A Szolgáltató a vizsgálatba szükség esetén külső szakértő bevonását is igénybe veszi.”

A csomagot a Vital Force, 8900 Zalaegerszeg Juhász Gyula u 15. címre kérjük visszajuttatni eredeti csomagolásban.

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak, beleértve a számítógép konfigurációkat, vagy esetleges memória és vagy merevlemez (SSD) bővítéseket és cseréket.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Kft. Bt. egyéni vállalkozó illetve egyéb szervezet vagy gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló részéről nem vehető igénybe elállási jog.

7. Szavatosság

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy 2022. január 01.-től az alábbi sávos jótállási időtartamokat vezettük be minden termékünk esetében. Ezen információkat a termék adtlapon a termék neve és ára alatt találhatják meg minden termék esetében. 

Értékhatárok Jótállás időtartalma
10.000 – 100.000,- Ft közötti értékben vásárolt termékekre  1 év jótállást vállalunk
100.000 – 250.000,- Ft közötti értékben vásárolt termékekre 2 év jótállást vállalunk
250.000,- Ft feletti értékben vásárolt termékekre 3 év jótállást vállalunk

7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Fitness-Vital Trade Kft.

Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg Juhász Gyula u. 15

Telefonszám: 0630/627-8603

E- mail cím: info(kukac)vital-force(pont)hu

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Név: Fitness-Vital Trade Kft
  • Levelezési cím: 1076 Budapest Garay tér 20*
  • Telefonszám: 0630/627-8603
  • E- mail cím: info(kukac)vital-force(pont)hu

*vagy bármely üzletünk, melyek elérhetőségeit az ÁSZF 2. pontjában találhatnak.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – (melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz) – vehet fel.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel:

A Zala Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósága,

Fogyasztóvédelmi hatóságnál tett bejelentés:

Fontos, mielőtt panaszt tenne, olvassa el!

  • A fogyasztók többé nem panaszolhatják be a vállalkozást a fogyasztóvédelmi hatóságnál (kormányhivatalnál), amíg nem próbálták meg közvetlenül a vállalkozással rendezni a panaszukat.
  • A fogyasztóvédelmi eljárást a fogyasztók csak azután jogosultak immár kezdeményezni, ha – írásbeli panasz esetén – nem kaptak érdemi választ a vállalkozástól 30 napon belül, vagy a panaszt az érdemi válasz ellenére sem sikerült rendezni.
  • A vállalkozás figyelmen kívül hagyhatja, ha ugyanaz a fogyasztó többször küldi el ugyanazt a panaszt (feltéve, hogy azt a vállalkozás már érdemben megválaszolta, és az új információt nem tartalmaz), illetve az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását is mellőzhetik
  • Tájékoztatjuk a fogyasztókat, hogy – lakóhelye vagy a vállalkozás székhelye szerint illetékes – békéltető testülethez fordulhat, Fogyasztóvédelemhez, vagy a panasz jellege szerint, más hatóságok eljárását kezdeményezheti (pl. Kormányhivatal, NÉBIH, Gazdasági Versenyhivatal stb.),

Változtak a fogyasztóvédelmi panaszkezelés szabályai 2023.02.01

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapja

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Név: Dr. Péter Csilla
E-mail cím:

Peres eljárás:

A Szolgáltató törekszik a viták békés peren kívüli rendezésére. Amennyiben peres eljárás lefolytatására kerül sor, úgy a felek közötti vitás ügyekben a Zalaegerszegi Járásbíróság és a Zalaegerszegi Törvényszék hatáskörének és illetékességének vetik alá magukat.

8.3 Online vitarendezés

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Az árváltozás jogát fenntartjuk!

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Weboldalon található Akciós árak

A termék kedvezményes ára a beszerzési árakhoz a keresleti-kínálati igényhez valamint az árukészlethez igazodik. Az árváltozás jogát fentartjuk! 

10. Használati utasítás

A Szolgáltató minden termékhez biztosít magyar nyelvű használati utasításokat, melyet minden esetben e-mailen küld meg a Fogyasztónak az általa a vásárláshoz megjelölt e-mail címére! A Fogyasztó külön írásban bejelentett igénye alapján a Szolgáltató nyomtatott formában a rendelkezésére bocsátja és postai úton a Fogyasztó által megjelölt címre kézbesíti. Felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy elsősorban az elektronikus változatot részesítse előnyben, mivel ezzel is szeretne a Szolgáltató hozzájárulni a kevesebb fa kivágáshoz és a környezetvédelemhez. Cégünknek fontos, hogy védjük környezetünket! Amennyiben nem kapott volna használati utasítást a termékhez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon (telefon, e-mail, vagy személyes formában) és kollégáink azonnal rendelkezésükre bocsátják azt.

11. Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl. futár cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az Összes megrendelés iktatásra kerül, ami későbbiekben elérhető a felhasználók kérésére! Az arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

Adatvédelmi nyilatkozatunk a fő oldalon a bal felső hasábban letölthető / megtekinthető pdf formátumban!

12. Fitnesz szerviz – futópad szerviz:

Szervizünket keresse a szerviz(kukac)vital-force(pont)hu e-mail címen.

A szervizbe való bejelentés után általában 24-48 órán belül válaszolunk Önnek, és ezel megkezdjük a termék szervizelési ügymenetét. ( hiba feltárás az ügyfél elmondása alapján, esetleges tippek az otthoni hibaelhárításra, ha olyan jellegű problémáról beszélünk, bevizsgálás, alkatrész beszerzés, beszállítás, javítás majd visszaszállítás Nagyjából ez a folyamata a szervizelésnek)

Természetesen lehetőség van garanciának a meghosszabbítására, abban az esetben, ha karbantartási szerződést köt velünk, mely esetenként eltérő lehet. Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

Bővebb információt a Szerviz fül alatt talál! Futópad szerviz, fitness szerviz

Szerviz bejelentést Online is tehet az alábbi linken: kondigépszerviz.hu

Általában a hibás termékeket beszállítjuk központi szervizünkbe, melyről kollégáink előre egyeztetnek ügyfeleinkkel. Megbeszélnek egy időpontot és kollégánk érkezik a megbeszéltek szerint a termékért. 40kg feletti termékeknél minden esetben segítséget kell biztosítania az ügyfélnek a termék mozgatásához, ez elmulasztása esetén a terméket nem tudjuk elszállítani, és nem tudjuk megkezdeni a javítást! Amennyiben nem tud segítséget biztosítani, úgy előre jelezze, és plusz munkaerő bevonásával tudunk küldeni segítséget, ez azonban díjköteles, mely összegét mindig előre tudatjuk az ügyféllel. 

Amennyiben a megbeszéltek ellenére nem adják át a terméket javításra, vagy akadályozzák a garanciális, vagy egyéb javítás munkamenetét, úgy az garancia vesztéssel járhat, illetve a felmerült költségeket cégünk kiszámlázhatja az ügyfél felé. Ezen költségek az alábbiak lehetnek:

  • Üzemanyag költség – adott napi díjon km/ fogyasztás alapján  – teherautó általánosságban 10-12 Liter / 100km-es fogyasztással működik
  • Autó kopási költsége, mely a NAV által meghatározott km alapján kerül kiszámításra, nagyjából 12-20Ft /km körüli összegre lehet számítani
  • Alkalmazott (esetleg a plusz segítség) napi munkabére, és az ehhez kapcsolódó járulékok
  • Esetlegesen egyéb extra költségek, ha felmerültek – ezekről 

Kérjük ezt tartsák szem előtt! Nem célunk extra költségeket kiszámlázni, de amennyiben ilyen eset merülne fel, úgy kénytelenek vagyunk ezeket az összegelet áthárítani, hiszen ma ezek mind komolyabb összegnek bizonyulnak már. Ezt cégünk nem tudja átvállalni! Megértésüket köszönjük!

13. Az Oldal többnyelvűsége:

Oldalunkon jelenleg a magyar nyelvű változat érhető el! Hamarosan az alábbi nyelvek is elérhetőek lesznek:

Német, Angol, Román, Szlovák, Cseh Természetesen ezeknél a nyelveknél minden kiegészítő dokumentum is teljes mértékben fordításra kerül! Tehát a szabályzatok, a megrendelő lapok, Garancia papír és egyéb dokumentumok a választott nyelvnek megfelelően lesznek feltüntetve!

Bármilyen edzés- és táplálkozási-program elkezdése előtt konzultáljon orvosával, gyógyszerészével és / vagy edzőjével.

14. Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.